Gå direkt till textinnehållet Startsida Nyheter Webbkarta Kontakta oss Tillgänglighetsinformation

Om du inte är nöjd - vi tar missnöje på allvar!

Målet med vårt arbete är att ge varje patient bästa möjliga hälso- och sjukvård och bästa möjliga bemötande. Vi vill gärna veta om du har idéer på förbättringar eller synpunkter på vår verksamhet.

Du kan välja att tala direkt med den vårdenhet som du varit i kontakt med eller fylla i formuläret nedan.

Du kan också kontakta Patientnämnden - Etiska nämnden, som är en oberoende instans. Du kan antingen själv kontakta dem eller låta någon anhörig göra det för din räkning. Patientnämnden kan du även nå på ett säkert sätt genom att logga in på 1177.se

Du har även möjlighet att lämna ett enskilt klagomål till Inspektionen för vård och omsorg (IVO).

Informationen skickas som e-post till den vårdenhet du har synpunkter på.

Synpunkter på hälso- och sjukvården eller tandvården i Västernorrland

Kontakta oss

Landstinget Västernorrland

Meddelandet har skickats Vi återkommer med svar så snart vi kan.
Landstingets officiella e-post bevakas av registrator på diariet.

Vi hanterar inte medicinska frågor.
Ditt meddelande diarieförs och skickas till lämplig tjänsteman för svar.

Patientnämnden Etiska nämnden

Meddelandet har skickats Vi återkommer med svar så snart vi kan.
0611-800 00
0611-802 00

Twitter-ikon Ljusblå cirkel med en vit kolibri i förgrunden Facebook-ikon Mörkblå cirkel med ett vitt gement f förgrunden Linkedin-ikon Mörkblå cirkel med de vita tecknen i och n förgrunden Google-ikon Röd cirkel med ett vitt versalt G och tecknet + i förgrunden e-postikon Grå cirkel med en vit symbol i form av ett kuvert i förgrunden Skriv ut-ikon Grå cirkel med en vit symbol i form av en skrivare i förgrunden Dela på TwitterDela på Google plusDela på LinkedInDela på Facebook
Senast uppdaterad 2015-04-10 14:29